کوهپیمایی به ایستگاه ۵ توچال `برنامه ۴۰`

به نام خدا

۳ سال پیش در روز جمعه ۶ آبان ، گروه کوهنوردی ام اس سنتر اولین گام های خود را بر مرتفع ترین نقاط شهر گذاشت. شاید آن روزها کمتر کسی به مرتفع ترین قلل کشور فکر می کرد و کار دشواری تلقی میشد ولی اعضا گروه با اراده و عزم خود ثابت کردند کارهای سخت، هم شدنیست. صعود به قلل دماوند، سبلان، الوند، توچال، دنا و … گواه این امر است.
حال در سومین سالگرد تاسیس گروه، به یاد آن روزهای خاطره انگیز، یکبار دیگر در پاکوب های توچال گام بر میداریم.

موضوع برنامه:
کوهپیمایی به ایستگاه ۵ توچال

زمان برنامه:
۹ آبان ماه ۹۳ – ساعت شروع ۶:۴۵ صبح پارکینگ توچال

مدت برنامه:
۱
روز

سرپرست برنامه:
حمید

سطح برنامه:
۳

لوازم مورد نیاز:
کقش(لزومی به کفش حرفه ای کوهنوردی نمی باشد ولی کف کفش لیز نباشد و آجدار باش)، بادگیر یا لباس بارانی، باتوم ، کلاه ، دستکش ، عینک آقتابی ، لیوان ، صبحانه(چای،نان،پنیر،…) ، ناهار ، خرما ، شکلات ، کاکائو ، آب (یک لیتر(

توضیحات:

دوستانی که قصد شرکت در برنامه دارند حتما برای اعلام حضور از طریق فرم اعلام حضور اقدام نمایند (میتوانید قسمت های مربوط به واریز وجه را با کلمه های متفرقه پر نمایید. شرکت در این برنامه رایگان می باشد(.

از تمام دوستانی که قصد حضور دارند تقاضا میشود راس ساعت ۶:۴۵ در محل عنوان شده حضور داشته باشند تا پس از صحبت های اولیه ساعت ۷ حرکت خود را آغاز کنیم.

کوهپیمایی تا ایستگاه ۲ برای تمام دوستان آزاد و بعد از آن پس از تایید سرپرست امکان پذیر است. ( با توجه به شرایط ممکن است، ایستگاه ۲ محل خاتمه برنامه باشد.)

  1. shahrzad گفت:

    یاد اولین توچال بخیر…یادم نمیره هیچ وقت با چه زحمتی رسیدم ایستگاه ۲ توچال …

    خواستن توانستن است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*