پیمایش مسیر شیرپلا به پناهگاه پلنگ چال ‘برنامه ۷۹’

                به نام خدای هنر آفرین

پناهگاه پلنگ‌چال یکی از پناهگاه‌های کوهنوردی در مسیر صعود به قله توچال واقع در کوهستان البرز در قسمت مشرف بر شهر تهران است. این پناهگاه در ارتفاع ۲۵۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد و یکی از مسیرهای رسیدن به پناهگاه از سمت دربند، شیرپلا می باشد که در این برنامه این مسیر انتخاب شده است. از پناهگاه پلنگ‌چال مسیری در جهت شمال‌شرقی با ۳ تا ۴ ساعت کوهپیمایی به قله توچال می‌رسد. از پلنگ‌چال علاوه بر توچال، مسیرهایی به امامزاده داوود ، قله شاه نشین و ایستگاه پنجم تله کابین توچال وجود دارند.

مجتمع شیرپَلا نیز مجتمعی کوهستانی در کوه‌های البرز در شمال تهران است و  در ارتفاع ۲۷۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد و مسیر آن از سربند، پس قلعه وآبشار دوقلو می‌گذرد.

 

350px-Shirpala_Shelter

موضوع برنامه :
پیمایش مسیر شیرپلا به پناهگاه پلنگ چال

زمان برنامه :
۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۵

ساعت شروع برنامه :
حدود ساعت ۳ عصر میدان مجسمه دربند

مدت برنامه :

۱/۵ روزه

مسیر صعود:

دربند- شیرپلا-پناهگاه پلنگ چال

مسیر فرود:

بازگشت از مسیر درکه

سطح برنامه :

3 برای مشاهده توضیحات مربوط به سطح بندی برنامه ها، بر روی آیکن مربوطه کلیک نمایید.

هزینه برنامه :

۱۰ هزار تومان 
هزینه دریافتی بابت اسکان در پناهگاه و شرکت در برنامه می باشد و میبایست تا ساعت۲۴ روزچهارشنبه  29 اردیبهشت ۹۵ به شماره کارت ۵۰۲۲٫۲۹۱۰٫۱۰۶۰٫۱۰۲۷ به نام حمید رضا رحیمی واریز گردد و پس از آن فرم انتهای صفحه تکمیل گردد.

لوازم مورد نیاز: 
کفش کوهنوردی، لباس گرم ( گرتکس پلار )، لباس بارانی یا بادگیر (پانچو)، گتر ، دستکش ، یخ شکن، کلاه، هدلایت، باتوم، تنقلات ( خرمای خشک، خشکبار، آب نبات و … )، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، یک دست جوراب اضافه، آب آشامیدنی ( حداقل ۱ لیتر )، بیمه ورزشی،  صبحانه و ناهار و شام یک وعده

توضیحات:
برای ارتباط با مسئولین گروه کوهنوردی ام اس سنتر می توانید با شماره ۰۹۳۶۵۲۳۶۶۰۰ در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ تماس حاصل فرمایید.( لطفا فقط تماس بگیرید) ، همچنین از طریق اکانت تلگرام @mshiking_admin پاسخگو شما خواهیم بود.
حتما قوانین و مقررات گروه را مطالعه و بعد از قبول آن در برنامه شرکت نمایید.

اعلام حضور و پرداخت وجه

تکمیل فیلدهایی که با * مشخص شده اند، ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*