صعود به قلل سی و سه چم و بازارک ‘برنامه ۷۸’

                به نام خدا

در ابتدا توضیحی در مورد جا به جایی برنامه های صعود به قله سول و این برنامه را اعلام میکنیم. برنامه صعود به قله سول قرار بود در تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که طی تماس با آقایان خامه ای، اشکشی و قنادی و خانم نجار زاده و اطلاع از وضعیت دشت لاله ها که به علت سرمای هوا هنوز مناسب نبود، برنامه صعود به قله سول با برنامه صعود به قلل سی و سه چم- بازارک جا به جا شده و صعود به قله سول در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۹۵ برگزار میشود. در این اطلاعیه، جزییات برنامه صعود به قلل سی و سه چم- بازارک را مشاهده میفرمایید.

قله بازارک به ارتفاع ۳۷۶۰ متر و قله سی و سه چم به ارتفاع ۳۷۰۰ متر بر روی خط الراس توچال در البرز مرکزی قرار دارند.خط الراس توچال- از شرق به غرب- شامل قلل: مونگ چال(دار آباد)- چپ دره- چمبره بند- شهر بانوکشک- سیا ه بند- لزون ها- پیازچال- برف چال- توچال – شاه نشین- سی وسه چم – بازارک – نودشتک- لوارک- سرلت- تالون- سیاه سنگ و منار می باشد. درجنوب غرب این قله روستا ی امامزاده داود، درشمال شرق روستای شهرستانک و درغرب روستاهای رندان و تالون قرار دارند.
پوشش گیاهی: در دامنه های این کوه انواع گیاهان خودرو و دارویی و گل های فراوان از جمله لاله صورتی، آلاله زرد، والک، آویشن، پونه کوهی وتره کوهی (سیرک) را می توان یافت.

mshiking-bazarak

موضوع برنامه :
صعود به قلل سی و سه چم- بازارک

زمان برنامه :
جمعه ۱۰ اردیبهشت ۹۵

ساعت شروع برنامه :
حدود ساعت ۵:۳۰ صبح در محدوده غرب تهران (محل دقیق شروع برنامه از طریق sms ارسال خواهد شد)

سطح برنامه :

4 برای مشاهده توضیحات مربوط به سطح بندی برنامه ها، بر روی آیکن مربوطه کلیک نمایید.

مهلت ثبت نام :
ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۹۵ (ظرفیت محدود) ظرفیت تکمیل شد (۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۸:۲۰)

هزینه برنامه :
۲۳ هزار تومان برای اعضا
۳۰ هزار تومان برای مهمان
هزینه میبایست تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۹۵ به شماره کارت ۵۰۲۲٫۲۹۱۰٫۱۰۶۰٫۱۰۲۷ به نام حمید رضا رحیمی واریز گردد و پس از آن فرم انتهای صفحه تکمیل گردد. ظرفیت تکمیل شد (۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۸:۲۰)

لوازم مورد نیاز: 
کفش کوهنوردی، لباس گرم ( گرتکس پلار )، لباس بارانی یا بادگیر (پانچو)، دستکش ، یخ شکن، کلاه، هدلایت، باتوم، تنقلات ( خرمای خشک، خشکبار، آب نبات و … )، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، یک دست جوراب اضافه، آب آشامیدنی ( حداقل ۱ لیتر )، بیمه ورزشی،  صبحانه و ناهار

توضیحات:
برای ارتباط با مسئولین گروه کوهنوردی ام اس سنتر می توانید با شماره ۰۹۳۶۵۲۳۶۶۰۰ در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ تماس حاصل فرمایید.( لطفا فقط تماس بگیرید) ، همچنین از طریق اکانت تلگرام @mshiking_admin پاسخگو شما خواهیم بود.
حتما قوانین و مقررات گروه را مطالعه و بعد از قبول آن در برنامه شرکت نمایید.

اعلام حضور و پرداخت وجه

تکمیل فیلدهایی که با * مشخص شده اند، ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*