کوهپیمایی تا آبشار اوسون ‘برنامه ۷۴’

یک سال دیگر هم گذشت. یک سال پر از دوستی های جدید، صعودهای خاطره انگیز، محبت های بی دریغ، اشک های شوق و… . یک سال پر از لذت قدم گذاشتن بر قله ها، لذت لمس تن کوهستان، لذت هم قدم بودن در کنار بهترین ها.
در این یک سال، گروه کوچک ما با دوستان جدیدی آشنا شد که روحشان لطیف و دلشان دریاست. خوشحالیم که کوهنوردی بهانه ای شد برای گره زدن دل های پر محبت به هم.
در اوایل سالی که روزهای آخر آن را سپری میکنیم، گروه کوهنوردی ام اس سنتر موفق شد قدم بر قله هایی چون چین کلاغ، کلکچال، خرسنگ، توچال، سی چال، شاه البرز و کلون بستک بگذارد. و به لطف خدا پس از آن اولین صعود برون مرزی خود را با صعود به بلندترین قله کشور ترکیه (قله آرارات) تجربه کرد.
در ادامه ی سال، برنامه های خود را با صعود به قله ی پر خاطره ی پلنگچال، قله ی زیبای شیرکوه، پهنه سار شگفت انگیز، تجربه ی زیبای کویر مصر، قله ی استوار توچال، تجربه ی به یاد ماندنی خط الرأس قله چین کلاغ به قله دوشاخ، قندیل زیبای آبشار سنگان، قله ی کم نظیر کرکس و غار پر از آرامش رودافشان در پیش گرفته و صعود به قله ی دارآباد در روزهای آخر سال، حسن ختام صعودهای گروه در سال ۱۳۹۴ شد.
خدای کوهستان را شاکریم که در تک تک لحظه ها همراه ما بود و یاری اش را از ما دریغ نکرد.
پیشاپیش سال نو را تبریک گفته و سالی پر از آرامش، سلامتی و صعودهای زیبا را برای همه ی دوستان آرزومندیم.

اولین برنامه ی سال ۱۳۹۵ را با کوهپیمایی تا آبشار اوسون اجرا میکنیم که در ادامه به توضیحات آن می پردازیم.

منطقه زیبای اوسون که در ناحیه دربند و حد فاصل پس قلعه و شیرپلا و ایستگاه ۵ توچال واقع شده، از زیباترین مناطق ارتفاعات شمال تهران است که آبشار زیبا و رودخانه طبیعی آن شکوه و جلال خاصی به کوههای شکیل و راهواری مناسب آن داده است. این آبشار از ذوب برف های ارتفاعات شمالی شهر تهران پدید آمده است و علاوه بر چشم انداز زیبای خاص خود همواره گردشگران و کوهپیمایان بی شماری را به سوی خود جذب می کند.

abshar oosoon-mshiking

موضوع برنامه :
کوهپیمایی تا آبشار اوسون

زمان برنامه :
۶ فروردین ۱۳۹۵

ساعت شروع برنامه :
جمعه ۶ فروردین ماه حدود ساعت ۶:۳۰ صبح – میدان سربند (ساعت دقیق برنامه از طریق پیام کوتاه برای ثبت نام کنندگان ارسال میشود)

مسیر رفت :
میدان سربند- مسیر منتهی به هتل اوسون- ادامه مسیر تا آبشار اوسون

مسیر فرود :
بازگشت از مسیر رفت

هزینه برنامه :
رایگان

سطح برنامه :

2 برای مشاهده توضیحات مربوط به سطح بندی برنامه ها، بر روی آیکن مربوطه کلیک نمایید.

لوازم مورد نیاز: 
کفش کوهنوردی ساقدار، لباس گرم، لباس بارانی یا بادگیر، دستکش، کلاه، زیرانداز، باتوم، تنقلات (خرمای خشک، خشکبار، آب نبات و … )، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، آب آشامیدنی ( حداقل ۱ لیتر )، صبحانه ، ناهار (یک وعده سبک در صورت نیاز)
 

توضیحات:.
برای ارتباط با مسئولین گروه کوهنوردی ام اس سنتر می توانید با شماره ۰۹۳۶۵۲۳۶۶۰۰ در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ تماس حاصل فرمایید.( لطفا فقط تماس بگیرید) ، همچنین از طریق اکانت تلگرام @mshiking_admin پاسخگو شما خواهیم بود.
حتما قوانین و مقررات گروه را مطالعه و بعد از قبول آن در برنامه شرکت نمایید.
در صورت تمایل برای حضور در برنامه، لطفا فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید.

 

تکمیل فیلدهایی که با * مشخص شده اند، ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*